Leány serdülő csapatunk tornát nyert Finnországban

A kalandos utazás során oda Tallinban, visszafelé pedig a Balti-tenger melletti Saulkrastiban álltunk meg,  mindkét helyen bőségesen volt látnivaló. Jyväskylä-ben a finn város nevezetességeinek megtekintésén és a röplabda-tornán kívül részt vettünk evezésen, úsztunk a finn tavakban, barátságokat kötöttünk, megnéztük Korpilahtiban a „Füstölt Sonka” nevű fesztivált, túráztunk,  szaunáztunk, grilleztünk, strandröplabdáztunk egy fenyvesekkel körülvett pályán, fogadáson vettünk részt a városházán, kirándultunk, részt vettünk a Jyväskyläi Nyári Fesztivál eseményein, megtekintettük az Alvar Aalto Múzeumot, koncerten voltunk, stb.

Az eseménydús program legemlékezetesebb része természetesen mégis az a torna volt, ahol a Jyväslentis, a Pet Pet és a Korpilahti Pyrintö csapatai ellen játszmaveszteség nélkül győzött csapatunk.

Igyekszünk méltóképpen viszonozni a finnek vendégszeretetét, hiszen a 13. Eötvös Kupára ismét Debrecenbe látogatnak Jyväskylä képviselői.

Az Eötvös Kupa többi résztvevői és a verseny részletei a http://eotvoscup.fw.hu honlapon tekinthetők meg.